L’empresa adjudicatària ha estat Amer e Hijos

El termini d’execució és de tres mesos i el cost de 218.204 euros

La millora dels equipaments esportius del municipi és un dels 16 punts de l’acord segellat entre els partits que integren l’equip de govern

(MARRATXÍ 9 de setembre de 2019). Aquesta setmana està previst el començament de les obres per a la instal·lació d’una coberta metàl·lica a una de les pistes poliesportives exteriors de Pla de na Tesa, concretament la més propera al pavelló.

L’Ajuntament va adjudicar mitjan juliol a l’empresa Amer e Hijos SA les obres, que tenen un termini d’execució de tres mesos.

El cost de les obres és de 218.204 euros i consisteixen en la instal·lació d’una coberta metàl·lica a una de les dues pistes exteriors situades al costat del pavelló poliesportiu de Pla de na Tesa, al carrer al carrer de Josep Mascaró Passarius. La pista coberta serà la més propera al pavelló, de manera que només una quedarà al descobert, una vegada acabades les obres.

En el concurs es varen presentar deu empreses, d’entre les quals Amer e Hijos és la que ha obtingut major valoració global i, per tant, l’empresa adjudicatària.

D’altra banda, s’ha de recordar el manteniment i la creació d’infraestructures esportives és un dels 16 punts de l’acord segellat per a aquesta legislatura entre els tres partits que conformen l’equip de govern: PSIB, MÉS i Idma-El Pi.

Source: marratxi.es