L’Ajuntament de Marratxí ha organitzat el dispositiu logístic i de seguretat perquè les cavalcades dels Reis d’Orient del pròxim 5 de gener que preparen les diferents associacions de veïnats compleixin tot els protocols de seguretat del nivell 4, de situació de risc extrem per la Covid-19.

Les sis cavalcades, que recorreran Marratxí entre les 17:00 i les 19:45 hores, hauran de seguir-se exclusivament des de les balconades o des dels portals dels habitatges i mai en grups superiors a sis persones. Les associacions de veïnats i les comissions de Reis han organitzat itineraris més llargs perquè la gent pugui veure-la des de ca seva o des de la seva balconada. Durant les cavalcades hauran de respectar-se les mesures de distància de seguretat, dur mascareta i, en tot cas, evitar les aglomeracions. Enguany els Reis d’Orient duran mascareta per donar exemple als més petits. A més, no es repartiran regals ni tampoc es llençaran caramels per evitar aglomeracions.

El camp de futbol de Nova Cabana acollirà un espectacle de màgia i posteriorment la Cavalcada dels Reis d’Orient organitzada per l’Ajuntament. Està dirigida a tots aquells que visquin en nuclis allunyats dels itineraris de les cavalcades organitzades per les associacions. L’aforament al camp de Nova Cabana està limitat a 200 persones i requereix reserva prèvia al web http://nadal.marratxi.es.

Durant el recorregut de les cavalcades hi haurà voluntaris que vetllaran perquè es respectin les distàncies de seguretat i s’evitin les aglomeracions. Tota la informació sobre les cavalcades i els seus itineraris podrà consultar-se al web http://nadal.marratxi.es.

A banda de la recepció als Reis d’Orient al camp de futbol de Nova Cabana, Marratxí celebrarà un total de sis cavalcades. Aquests són els punts de partida:

Pòrtol. Organitza: Comissió Reis d’Orient de Pòrtol

Inici: CEIP Costa i Llobera, escola vella.

Es Figueral. Organitza: AAVV Boreal d’Es Figueral-Can Farineta

Inici: AAVV Es Figueral – Can Farineta