El centre obrirà el 13 de juliol amb un servei d’escola d’estiu als dematins.

Les famílies que vulguin sol·licitar aquest servei hauran de seguir les mesures higiènic-sanitàries indicades en tot moment.

(MARRATXÍ, 3 de juliol de 2020). L’escoleta municipal de Ses Cases Noves oferirà a partir del 13 de Juliol un servei d’escola d’estiu a les famílies amb fills menors de 3 anys que ho necessitin per tal de poder conciliar la vida laboral i la familiar. L’Ajuntament de Marratxí i l’empresa concessionària del servei de gestió de les escoletes municipals ‘Projectes Baula’ han consensuat la posada en marxa d’aquest servei per tal de complementar les mesures de conciliació que ha engegat el consistori per pal·liar els efectes de la pandèmia del coronavirus.

Les famílies hauran de sol·licitar la inscripció a aquest servei per accedir-hi. Durant la setmana del 13 al 17, els nins i nines hauran de fer adaptació, ja que s’incorporen infants dels dos centres, amb personal d’ambdós centres. De manera que el dia 17 ja es pugui oferir servei de menjador al centre.

En cas de no poder cobrir totes les sol·licituds per motius d’aforament, es tindrà en compte els nins i nines en situació de risc social, i les famílies que tinguin dificultats de conciliació familiar (progenitors amb ocupació activa).

És compartirà amb les famílies les mesures higiènic-sanitàries que s’hauran de tenir en compte, ja que el dia a dia de l’escoleta es veurà afectat per aquestes mesures.

El serveis es prestaran en les franges horàries de 9:00-13:00 h, amb servei de menjador; o de 9:00-15:00 h, amb servei de menjador i descans. Hi haurà la possibilitat de servei de matinet des de les 7:30 fins les 9:00 hores del matí.

El consistori també ha posat en marxa escoles d’estiu per a la franja de 3 a 14 anys i unes ajudes per a la contractació de personal d’acompanyament als menors de 6 anys (‘cangurs’). Cal recordar, que Marratxí també compta amb dues escoletes d’educació infantil privades autoritzades que formen part de la xarxa complementària de CEI de 0-3 anys de la Conselleria d’Educació que fa setmanes que romanen obertes amb totes les garanties de prevenció sanitària exigides per el Govern.

Més informació i sol·licituds a escoletes.marratxi.es

Més informació:

Àrea de Comunicació de l’Ajuntament